20120324

haluaisin hengittää vierasta ilmaa tänään

Photobucket Photobucket PhotobucketPhotobucketPhotobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
moikkamoi! epämääräsii kuvii tältä päivältä, kaikki paitsi toi silmäkuva on severin(pikkuveli) uudella kameralla napattuja. mun oli tarkotus käydä äitin tykönä nopeesti vaan leipomassa, mut siellä vierähtiki sitte koko ilta. mulla ei oo oikeesti mitään asiaa, ajatukset sinkoilee mun päässä ristiinrastiin ja koko tän postauksen pointti oli oikeesti vaan se, et mut pakotettiin mainostamaan tota severin uutta blogia, joten käykää kattomassa!! on se ainaki järkevämpi ku tää viidakon tähtöset mitä mä just kattelen haha.

6 kommenttia:

  1. upeita kuvia!:) toi toinen ja viimenen kuva on hienoja!

    VastaaPoista
  2. Löysin tän sun blogin Severin blogista ja kiitos siitä! Sun blogis on upee, kuvat kaikki niin täydellisiä ja ihania ja kirjotat myös kivasti :) Plus oo tosi nätti ja sun hiukset on täydelliset *kade*...

    Kunhan nyt jätin tälläisen ylistyskommentin ja ilmoittauduin lukijakaartiin! :D

    VastaaPoista
  3. oi kiitos paljon vilma :--) piristit mun aamua :D

    VastaaPoista
  4. Tosi kiva blogi sulla<:

    http://iidamaarit.blogspot.com/

    VastaaPoista